Luxe Motor 2000 AC

Een schip op maat, een bouwpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet sleutelklaar schip, afhankelijk van Uw wensen en Uw eigen mogelijkheden kan Euroship Services elke leveringsomvang aanbieden om samen met U het schip van Uw dromen te realiseren.

Heeft U speciale wensen dan nodigen wij U uit om de tekeningen van de website te printen en Uw eigen indeling en details in te schetsen. Denk na over de technische uitvoering en uw wensen hieromtrent en zet deze op papier. Na een perooonlijk gesprek kunnen wij aan de hand van Uw informatie een juiste offerte maken voor een snijpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet afgebouwd schip.

Het hier getoonde ontwerp is uitgevoerd met achterkajuit, het ontwerp kan natuurlijk ook in andere afmetingen geleverd worden. Dit schip is uitgevoerd met een hydraulisch neer te laten stuurhut, de doorvaarthoogte kan hierdoor tot 2,5 meter beperkt worden. Ook is dit schip uitgevoerd met spudpalen.

Er is veel leefruimte, ruime achterkajuit, ruime stuurhut en veel ruimte in de midroef. Let op het dek boven de achterkajuit, dit dek is langsscheeps vlak gemaakt zodat er een tafel en stoelen op kan staan. De zeeg van de achterkajuit loopt gewoon door dus dit vlakke dek doet geen afbreuk aan de traditionele lijnen. Het is een meer traditioneel ontwerp, er kan naar keuze ook buiten gestuurd worden met een tweede stuurstand op het achterkajuit dek.

Aluminium stuurhut, hydraulisch neer te laten, stuurhuis en gangboord bevinden zich op een niveau, het dek in het achterschip is recht tot ongeveer midscheeps en loopt dan met de zeeg mee omhoog naar het voordek. Onderdeks en onder de lage voor- roef ligt de vloer direct op de spanten van het vlak, in deze ruimte bevinden zich middensalon en de hutten.

Het ontwerp kan naar persoonlijke wensen aangepast worden. De lengte is naar keuze, het 20 mtr. ontwerp heeft een breedte van 4.85 mtr. De diepgang is zonder ballast 1.00 mtr. een grotere diepang met vaste ballast, en een hoger vrijboord is mogelijk. Grote brandstoftanks, watertanks en vuilwater zijn mogelijk, er is ruimte voor totaal ong. 9000 liter.

De hier getoonde indeling is een voorzet van Euroship Services en kan aangepast worden, maak Uw eigen indeling en schrijf Uw eigen technische uitvoering en Uw schip wordt op maat uitgevoerd, wij kunnen dit dan als platenpakket of als casco leveren.

Prijs

Platenpakket, alle op maat gesneden plaatonderdelen euro 77.950,=
Profielenpakket, alle benodigde profielen, op 6 mtr. lengte euro 4.000,=
Alle platen waar nodig, zetten, buigen en vormen: euro 2.250,=
Casco, platenpakket + profielenpakket gebouwd en afgelast euro 155.000,=
Prijzen excl. btw en af fabriek.
Prijs voor een technisch vaarklaar schip of een compleet schip op aanvraag.

 

Afmetingen

lengte over alles, als getekend: 19.95 mtr.
breedte over alles: 4.85mtr.
diepgang: 1,0 mtr.
kruiphoogte: 3,2mtr. / 2,5mtr. met stuurhuis daan beneden
waterverplaatsing: 49 ton

 

Casco

Gehele romp en roefbeplating: 6mm
schotten, kuip, banken: 5mm
gesneden spanten: 6mm
motor fundatie: 8mm
berghout: gesneden plaat 150 * 15 mm
dek en vloerprofiel: T 50 * 50 * 5

 

Technische uitvoering 

Voortstuwing: John Deere 6068 225 HP
Koeling: Kielkoeling, geen buitenboordwater naar binnen, droge uitlaat
Schroefas / schroef: Watergesmeerd met binnenlager 30" Vierblads schroef
Druklager: python druklager / koppeling
Roeren: Geprofileerd roer afgesteund op de hak
Stuurmachine: Hydraulisch stuurwerk, tweemaal 90 graden slag
Brandstoftank: 3000 ltr.
Watertank: 2000 ltr.
Vuilwatertank: 2000 ltr.

 

 

Voordek met banken en touwkisten.

Achterwoning met horizontaal achterdek, de zeeg van de achterwoning loop gewoon door.

Spudpaal op het voordek, de ankerlier kom ernaast te staan.

Aluminium stuurhut, gaat hydraulisch naar beneden.

Aluminium stuuhut, wordt met teak decor beschilderd.

Voorfront ramen en achterfront ramen open geklapt, dak nog omhoog

De stuurhut open, kan zo gebruikt worden als

De stuurhut naar beneden, sturen door het dakluik, doorvaarthoogte nu 2,5 meter.

Stuurhut neergelaten, een heel

Dit schip heeft twee spudpalen, spudpaal voorin nu geheel omhoog.

Spudpaal voorin, paal deels uitgeschoven, paal tot een diepte van 2,5 meter te gebruiken .

Casco in de spuitcabine, primer zit erop, nu lasrandjes plamuren

Casco in de spuitcabine.

Schilderwerk klaar, stuurhut erop, de aluminium stuurhut is nu in teak

Traditioneel schip met achterwoning,

Aluminium stuurhut, kan hydraulisch zakken, doorvaarthoogte 2,5 meter.

Isolatie met steenwol, afgewerkt met ductwrap en dampdicht afgesloten met aluminium folie.

Schakelbord met acculader / omvormer onder de trap naar de voorroef.

Isolatie van de achterwoning.

In de machinekamer, droge uitlaat.

Kachel en hydrauliektank