Luxe motor 2500

Een schip op maat, een bouwpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet sleutelklaar schip, afhankelijk van Uw wensen en Uw eigen mogelijkheden kan Euroship Services elke leveringsomvang aanbieden om samen met U het schip van Uw dromen te realiseren.

Heeft U speciale wensen dan nodigen wij U uit om de tekeningen van de website te printen en Uw eigen indeling en details in te schetsen. Denk na over de technische uitvoering en uw wensen hieromtrent en zet deze op papier. Na een perooonlijk gesprek kunnen wij aan de hand van Uw informatie een juiste offerte maken voor een snijpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet afgebouwd schip.

Een omgebouwde Luxe Motor, het ideale schip voor een langdurig verblijf aan boord en om lange reizen mee te maken op de Europese binnenwateren, overwinteren in Zuid Frankrijk, wie droomt er niet van.

De oude schepen zijn bijna "op" en nieuwbouw wordt weer interessant, gebruikmakend van een origineel lijnenplan en moderne computertechnieken hebben wij deze serie schepen opnieuw ontworpen, schepen met een aangepaste holte en zeeg om het varen en wonen aan boord tot een waar genoegen te maken.

Het ontwerp hieronder is 25 meter lang en heeft een stalen stuurhuis, open kuip met banken achterop, kuip en stuurhuis bevinden zich op een niveau, gangboord ter plaatse van de schuifdeur in het stuurhuis is dezelfde hoogte als de vloer binnen. De motor bevindt zich onder het achterste deel van het stuurhuis.

Het laadruim, het achterste deel, is voorzien van hoge roef met daaronder een dubbele bodem, hier kan nog goed naar buiten gekeken worden, in deze ruimte bevinden zich de keuken en een dinette. Het voorste deel heeft een lage roef, hier ligt de vloer direct op de spanten van het vlak, in deze ruimte bevindt zich een separate douche en toilet en een ruime tweepersoons hut.

In het middendeel is ruimte gemaakt voor een auto, deze staat in een verlaagde bak zodat er goed overheen gekeken kan worden. Onder de auto, binnen, is ruimte voor de wasmachine en opslag ect., hier is geen volledige stahoogte

Onder het voorste deel van het stuurhuis kunnen naar wens nog twee gastenhutten, een kantoor of hobbyruimte ingericht worden.

De luxe motor kan uitgevoerd worden met een roef en stuurhuis naar Uw wens, bent U geinteresseerd neem dan gerust contact met ons op, wij maken graag een aangepaste tekening en een offerte op maat.

Prijs

Platenpakket, alle plaatonderdelen op maat uitgesneden: euro 95.500,=
Profielen pakket, alle benodigde profielen, plat, T, hoek-ijzer: euro 6.750,=
Alle platen waar nodig, zetten, buigen en vormen: euro 5.750,=
Casco compleet, het complete casco afgelast en wel: euro 210.000,=
Prijzen excl. btw en af fabriek.
Prijs voor een technisch vaarklaar schip of een compleet schip op aanvraag.

 

Afmetingen

Lengte over alles, als getekend: 25,00 meter.
Breedte over alles: 4,75 meter.
Diepgang: 0,90 meter.
Doorvaarhoogte: 3,20 meter.
Waterverplaatsing: 60,0 ton.

 

Casco

Vlak -huid, -boei: 6 mm
Schotten, -tanktop, -dek, -opbouw: 6 mm
Dekken, opbouw: 5 mm
Berghouten: massief plat 200*15 met halfrond 60*20

 

Technische uitvoering 

Voortstuwing: naar keuze, een of twee motoren, 160 Hp vermogen, nodig voor de rompsnelheid van ong. 18 19 km/h
Koeling: Kielkoeling, geen buitenboordwater naar binnen, droge uitlaat.
Schroefas: Watergesmeerd met binnenlager 31" vierbladsschroef
Druklager: Aquadrive druklager / koppeling
Roeren: Vrijdragende spade-roer, of afgesteund op de hak
Stuurmachine: Hydraulisch, twee keer 90 graden.
Brandstoftank: 3000 tot 6000 ltr
Watertank: 2000 tot 4000 ltr
Vuilwatertank: 2000 ltr

 

 

Maart 2000, Casco Luxe Motor 25 mtr. in aanbouw.


Wordt door de klant zelf geheel afgebouwd.

Ontwerp en tekenwerk uitgevoerd door Euroship Services.

Lay-out en dekindeling op verzoek van de klant.

Frankrijk afmetingen, veel leefruimte.






Ook de auto kan mee, let op de uitsparing in het dek.

De klant heeft gelegenheid gekregen om het casco te schilderen.

Het schip wordt in het water verder afgebouwd.

Mei 2000 het casco is gereed en wordt naar de waterkant gereden.


En te water, weer een project gereed.

Het schip wordt door de klant zelf afgebouwd.


Op de afbouwplaats, nu een paar maanden hard werken en dan genieten!