Luxe motor 2000 met auto

Een schip op maat, een bouwpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet sleutelklaar schip, afhankelijk van Uw wensen en Uw eigen mogelijkheden kan Euroship Services elke leveringsomvang aanbieden om samen met U het schip van Uw dromen te realiseren.

Heeft U speciale wensen dan nodigen wij U uit om de tekeningen van de website te printen en Uw eigen indeling en details in te schetsen. Denk na over de technische uitvoering en uw wensen hieromtrent en zet deze op papier. Na een perooonlijk gesprek kunnen wij aan de hand van Uw informatie een juiste offerte maken voor een snijpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet afgebouwd schip.

Geheel nieuw opgezet ontwerp van een luxe motor, gebruikmakend van een orgineel lijnenplan met aangepaste holte en zeeg om het varen en wonen aan boord optimaal te kunnen benutten.

Het hier getekende ontwerp is zo uitgevoerd dat er een auto op het voordek meegenomen kan worden. De indeling en ruimte is dan vergelijkbaar met de luxe motor 1800, de extra twee meter worden door de auto in beslag genomen.

Vast stalen stuurhuis, open kuip met banken achterop, kuip en stuurhuis bevinden zich op een niveau, het dek in het achterschip is recht tot ongeveer midscheeps en loopt dan met de zeeg mee omhoog naar het voordek.

Het is ook mogelijk om een meer traditioneel uiterlijk te realiseren met een recht stuurhuis al dan niet bekleed met teak, zie de andere ontwerpen.

Gangboord ter plaatse van de schuifdeur in het stuurhuis is dezelfde hoogte als de vloer binnen. De motor bevind zich onder het achterste deel van het stuurhuis.

Het laadruim, achterste deel, is voorzien van hoge roef met daaronder een dubbele bodem, hier kan nog zeer goed naar buiten gekeken worden, in deze ruimte bevinden zich de keuken en een ruime dinette.

Het voorste deel heeft een lage roef, hier ligt de vloer direct op de spanten van het vlak, in deze ruimte bevind zich naar keuze een separate douche en toilet en een ruime twee persoons hut.

Onder het voorste deel van het stuurhuis kunnen naar wens nog twee hutten, een kantoor of hobbyruimte ingericht worden.

Het ontwerp kan naar persoonlijke wensen aangepast worden. De lengte is naar keuze, het 20 mtr. ontwerp heeft een breedte van 4.85 mtr.

De diepgang is zonder ballast 1.00 mtr. een grotere diepang met vaste ballast, en een hoger vrijboord is mogelijk. Grote brandstoftanks, watertanks en vuilwater zijn mogelijk, er is ruimte voor totaal ong. 9000 liter.

De hier getoonde indeling is een voorzet van Euroship Services en kan aangepast worden, maak Uw eigen indeling en schrijf Uw eigen technische uitvoering en Uw schip wordt op maat uitgevoerd, wij kunnen dit dan als platenpakket of als casco leveren.

Prijs

Platenpakket, alle op maat gesneden plaatonderdelen euro 77.950,=
Profielenpakket, alle benodigde profielen, op 6 mtr. lengte euro 4.000,=
Alle platen waar nodig, zetten, buigen en vormen: euro 2.250,=
Casco, platenpakket + profielenpakket gebouwd en afgelast euro 155.000,=
Prijzen excl. btw en af fabriek.
Prijs voor een technisch vaarklaar schip of een compleet schip op aanvraag.

 

Afmetingen

lengte over alles, als getekend: 20.0 mtr.
breedte over alles: 4.85mtr.
diepgang: 1,0 mtr.
kruiphoogte: 3,2mtr.
waterverplaatsing: 49 ton

 

Casco

Gehele romp en roefbeplating: 6mm
schotten, kuip, banken: 5mm
gesneden spanten: 6mm
motor fundatie: 8mm
berghout: gesneden plaat 150 * 15 mm
dek en vloerprofiel: T 50 * 50 * 5

 

Technische uitvoering 

Voortstuwing: Naar keuze, een of twee motoren, ongeveer145 Hp vermogen nodig voor de rompsnelhied van ong. 17 18 km/h
Koeling: Kielkoeling, geen buitenboordwater naar binnen, droge uitlaat
Schroefas / schroef: Watergesmeerd met binnenlager 30" Vierblads schroef
Druklager: Aquadrive druklager / koppeling
Roeren: Geprofileerd roer afgesteund op de hak
Stuurmachine: Hydraulisch stuurwerk, tweemaal 90 graden slag
Brandstoftank: 3000 ltr.
Watertank: 2000 ltr.
Vuilwatertank: 2000 ltr.

 

 

Euroship Luxe motor 20 meter, onderschip staat al grotendeels in elkaar.

Euroship Luxe motor 20 meter met open kuip.

Kijkend naar het achterschip, open kuip, machinekamerluik in het achterdek.


Tijdens de cascobouw de motor er even in om alles pas te maken.

De voorroef is korter, de auto kan dwars op het voordek staan. ruimte voor bijvoorbeeld een Ford-K.

Kijkje naar de korte voorroef en middenroef, stuurhuis staat er nog niet op.


Buitenkoker van de kraan geheel op het voorschip, brons gelagerd, aandrijving onderdeks.

Casco in de primer, kraan op voordek.

Casco achteraanzicht, lang uitstekend dak van de stuurhut, kuip geheel in de schaduw.