Luxe motor 2200

Een schip op maat, een bouwpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet sleutelklaar schip, afhankelijk van Uw wensen en Uw eigen mogelijkheden kan Euroship Services elke leveringsomvang aanbieden om samen met U het schip van Uw dromen te realiseren.

Heeft U speciale wensen dan nodigen wij U uit om de tekeningen van de website te printen en Uw eigen indeling en details in te schetsen. Denk na over de technische uitvoering en uw wensen hieromtrent en zet deze op papier. Na een perooonlijk gesprek kunnen wij aan de hand van Uw informatie een juiste offerte maken voor een snijpakket, een casco, een technisch vaarklaar schip of een compleet afgebouwd schip.

Geheel nieuw opgezet ontwerp van een luxe motor, gebruikmakend van een orgineel lijnenplan met aangepaste holte en zeeg om het varen en wonen aan boord optimaal te kunnen benutten.

Vast stalen stuurhuis, open kuip met banken achterop, kuip en stuurhuis bevinden zich op een niveau, het dek in het achterschip is recht tot ongeveer midscheeps en loopt dan met de zeeg mee omhoog naar het voordek.

Het is ook mogelijk om een meer traditioneel uiterlijk te realiseren met een recht stuurhuis al dan niet bekleed met teak, zie de andere ontwerpen.

Gangboord ter plaatse van de schuifdeur in het stuurhuis is dezelfde hoogte als de vloer binnen. De motor bevind zich onder het achterste deel van het stuurhuis.

Het laadruim, achterste deel, is voorzien van hoge roef met daaronder een dubbele bodem, hier kan nog zeer goed naar buiten gekeken worden, in deze ruimte bevinden zich de keuken en een ruime dinette.

Bij dit onwerp wordt de middenroef rondom betimmerd en wordt verder gebruik gemaakt van losse meubels. Het wordt dus een knusse huiskamer.

Het voorste deel heeft een lage roef, hier ligt de vloer direct op de spanten van het vlak, in deze ruimte bevind zich naar keuze een separate douche en toilet en een ruime twee persoons hut.

Onder het voorste deel van het stuurhuis kunnen naar wens nog twee hutten, een kantoor of hobbyruimte ingericht worden.

Het ontwerp kan naar persoonlijke wensen aangepast worden. De lengte is naar keuze, het 22 mtr. ontwerp heeft een breedte van 4.85 mtr.

De diepgang is zonder ballast 1.00 mtr. een grotere diepang met vaste ballast, en een hoger vrijboord is mogelijk. Grote brandstoftanks, watertanks en vuilwater zijn mogelijk, er is ruimte voor totaal ong. 9000 liter.

De hier getoonde indeling is een voorzet en kan aangepast worden, maak Uw eigen indeling en schrijf Uw eigen technische uitvoering en Uw schip wordt op maat uitgevoerd, wij kunnen dit dan als platenpakket of als casco leveren.

Prijs

Platenpakket, alle op maat gesneden plaatonderdelen euro 62.375,=
Profielenpakket, alle benodigde profielen, op 6 mtr. lengte euro 4.400,=
Alle platen waar nodig, zetten, buigen en vormen: euro 2.750,=
Casco, platenpakket + profielenpakket gebouwd en afgelast euro 175.500,=
Prijzen excl. btw en af fabriek

 

Afmetingen

lengte over alles, als getekend: 22.0 mtr.
breedte over alles: 4.85mtr.
diepgang: 1,0 mtr.
kruiphoogte: 3,2mtr.
waterverplaatsing: 50 ton

 

Casco

Gehele romp en roefbeplating: 6mm
schotten, kuip, banken: 5mm
gesneden spanten: 6mm
motor fundatie: 8mm
berghout: gesneden plaat 150 * 15 mm
dek en vloerprofiel: T 50 * 50 * 5

 

Technische uitvoering 

Voortstuwing: Naar keuze, een of twee motoren, ongeveer145 Hp vermogen nodig voor de rompsnelhied van ong. 17 18 km/h
Koeling: Kielkoeling, geen buitenboordwater naar binnen, droge uitlaat
Schroefas / schroef: Watergesmeerd met binnenlager 30" Vierblads schroef
Druklager: Aquadrive druklager / koppeling
Roeren: Geprofileerd roer afgesteund op de hak
Stuurmachine: Hydraulisch stuurwerk, tweemaal 90 graden slag
Brandstoftank: 3000 ltr.
Watertank: 2000 ltr.
Vuilwatertank: 2000 ltr.

 

 

luxe motor 2200, wordt compleet afgebouwd.

schip wordt deels ingericht met los meubilair

ingericht om op te wonen, met kantoor aan huis


kijkend vanuit het stuurhuis naar het voorschip,

vanaf het voorschip kijkend naar achter

tank en spanten in de machinekamer



casco in de voorlak


isolatie, vloeren en tanks

leidingwerk netjes tegen de spanten



een kijkje naar buiten, het schip ruikt de vrijheid


middenroef kijkend naar achter

een kijkje in het kantoor

eigenaarshut

eigenaarshut kijkend naar achterschip, loop in kasten

een begin met het lakwerk

de badkamer

de stoffering komt aan boord

de badkamer bijna klaar

vaste bank in de stuurhut

keuken in de stuurhut

stuurhut kijken naar achter, keuken en dinette

middenroef kijkend naar voorschip

middenroef met los meubilair kijken naar achterschip

kantoor aan huis !! de eigenaar woont aan boord.

de open haard.

daags na de tewaterlating

de laatste details afwerken

nog volop bedrijvigheid aan boord

voorroef en middenroef met dakluiken


mooie teakhouten koekoek


voordek met ankerlier en trunk

touwkisten en let op de hydraulische mast-strijkinrichting

achterdek met machinekamerluik

een kijkje in de machinekamer


Fram tijdens de thuisreis op de Maas


op de Maas bij de spoorbrug van Hedel


Luxe motor 1800 van Euroship vaart een stukje mee op

Op de Waal bij Varik